25 december 2008

Little holiday....

Vanuit mijn werkplek wens ik iedereen een geweldige kerst!

Ik heb genoten van alweer een half jaar zoeken naar leuke inspiraties in de Scandinavische bladen en sites. En hoop dat jullie er wat leuke suggesties uit hebben kunnen halen.

De komende twee dagen ga ik genieten van familie, spelletjes, wandelingen en heerlijk eten!
En daarna binden we even de skies onder en gaan we glijden in Frankrijk.
Dus even geen werkplek, computer en nieuwe post...

Maar 1 januari ben ik weer van de partij en gaan we kijken hoe we het huis weer sfeervol gaan maken nadat de kerstboom en alle sfeerlichtjes weer uit de kamer vertrokken zijn.

1 opmerking:

  1. De beste wensen voor 2009!!! Fijne vakantie gehad?? Ik mis je inspiratie wel hoor!!!

    BeantwoordenVerwijderen