18 februari 2010

Er was eens......

... een reisje naar Scandinavië. Dat plantte een zaadje in mijn hoofd die zich heeft ontwikkeld tot de webshop Lille Lykke. Toen kwam er een blog. Veel berichten, veel plezier aan het samenstellen en veel positieve reacties. Maar het borrelt nog verder.... What's next? Een winkel? Nee, eerst gaan we aan de slag met het Lille Lykke i-magazine. We druk bezig om de mooiste lay-out en lekker vlot te lezen artikelen te schrijven. Maar dit wil je natuurlijk niet missen. Schrijf je in op www.lillelykke.com voor onze nieuwsbrief. In de lente rolt de eerste editie van de digitale pers.

Once apon a time.... there was a trip to Scandinavia. This trip planted a seed in my head that grew to become the webshop Lille Lykke. Than there was the blog. Many posts, fun putting it all together and many positive reactions. But the creativity is still growing.... What's next? A shop? No, first we will launch a Lille Lykke i-magazine. We are busy designing the best lay-out and easy to read articles. I'm sure you don't want to miss this. Make sure you go to www.lillelykke.com to register for the newsletter (green label on the right bottom of the front page). The magazine will be launched in spring (- Please note, the magazine will be published in Dutch -)

4 opmerkingen:

  1. Wat leuk, Caroline!
    Jij zit echter niet stil.
    Ik verheug me nu al extra op de lente ;o)
    Gr. Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Caroline,

    Goed idee! Eens kijken... wat suggesties voor het vervolg op je i-magazine: een tv-show? een boek? Lille-Lykke's experience-Scandinavië-weekendtrips?
    Kan niet wachten op het magazine.
    Rar (leuk)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb me net ingeschreven voor de nieuwsbrief. Leuk. Ik ben dol op Scandinavië en 'home decoration'!!! Succes met het voorbereidend werk voor het 'magazine'!
    Groetjes Monique!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, wat een leuk idee! Ben benieuwd! Ik ga me gelijk inschrijven.

    Groetjes,

    Lise

    BeantwoordenVerwijderen