30 augustus 2010

Lief en vintage bij Etsy

Deze items kwam ik bij een shopje tegen op Etsy. Zó leuk! De kerst elfjes lijken op hun tenen te lopen, met de blokken maak je gezichtjes (lachend en een beetje sipjes) en de uitroeptekens passen wel bij mij. Soms sta ik ook met handen in mijn zij dingen duidelijk te maken. De dametjes zijn Zweedse kandelaartjes. Die staan ook wel eens op de Mosteranne.dk site en al een tijdje op mijn wish list. 

These items are available on etsy in one shop. I really like all of them very much. The little Christmas elfs seem to be walking around on the tip of their toes. And with the wooden blocks you can make faces (smiling on happy days, a bit down on rainy days) and the explenation marks suit me. I sometimes express my explentation mark visually by holding my hands in my waist. The Swedish candle ladies have been on my list since a long time. They also can be spotted from time to time on Mosteranne.dk.

I would love to let you know which shop it is but I'm still considering putting in an offer myself.....

1 opmerking:

  1. Ze zijn echt heel leuk! Jammer alleen dat de verzendkosten zo hoog zijn!

    BeantwoordenVerwijderen