29 oktober 2010

Servies sparen

Lang heb ik moeten nadenken over het plaatsen van dit blog. Want creëer ik nu niet concurenten... Ik ben sinds kort bezig met het zoeken naar mooie serviezen van Scandinavische merken. Ik struin ebay, google, marktplaats, etsy etc af. Tegenwoordig ook ebay Australië met mijn zus daar op lokatie. Ik heb nog niet veel maar het is een mooie nieuwe hobby aan het worden. Mijn beste vonst is een vaasje van Arabia (uit de Emilia serie) voor € 2,50 bij de kringloop. Deze ben ik op Ebay tegen gekomen voor € 65,-. Misschien dat mijn vonsten in het nieuwe huis een onderkomen vinden in het vitrine wandkastje van House Doctor.

I've had to think long and hard about placing this blog post. Do I want to create even MORE competition on the second hand market for Scandinavian porcelain. Twice a week I screen websites such as Ebay, Google, Marktplaats, Etsy for nice object. Since recently also Ebay Australia as my sister lives there now. I don't have many items yet but I am enjoying the search. When we move house I must find a nice spot for my 'display cabinet'. Maybe the nice black one from House Doctor. My best find so far is a Arabia vase (from the Emilia line) for 2,50 at a local second hand shop. Much better than the € 65,- requested on German ebay.

1 opmerking:

  1. Wat een leuk blog ;-). Ik ben zelf ook een fanatiek verzamelaar van serviesgoed. Ik vond zelf laatst op een website iets wat ik al lang zocht en opnieuw is uitgebracht. Deze site heet www.laathetmeweten.nl je kunt daar je verlanglijstje achterlaten als het op internet verschijnt krijg je vanzelf een mail. erg handig.

    Nog een handige tip kijk ook eens op de internationale Ebay sites, zoald Duitsland, etc.

    BeantwoordenVerwijderen