15 april 2011

Lekker warme eitjes

Soms kom je weer eens op een blog en dan denk je 'ja, daar ben ik al lang niet meer geweest'. Zo ook met Pickles uit Noorwegen. Maar gelukkig nu wel weer want hoe leuk zijn deze eierwarmers. Ik moet ECHT een keer haakles gaan nemen. Weet iemand een leuk adres regio Rotterdam. En als ik dan ook nog ergens Litho's kan maken dan ben ik er al helemaal bij. Wil gewoon weer creatief in groepsverband iets doen.
Sometimes you revisit a blog you haven't been reading for a while. The same happened with Pickles from Norway. Luckely I came across her blog today as I absolutely adore these egg warmers. Now I really know that I want to learn how to crochet!

5 opmerkingen:

  1. Beste Caroline, haken is heel makkelijk en super leuk om te doen! Je hebt heel snel mooie resultaten. Ik ben zelf pas ermee begonnen :) Als je Duits verstaat zijn deze video's misschien handig voor jou in het begin: http://www.nadelspiel.com/videos/haekeln/

    Groetjes, Maja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat gaaf! Wij gaan hier binnenkort met een groepje vriendinnen haken (voor beginners) dus dit ga ik ff onthouden!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wil het je wel leren hoor! Zo moeilijk is het niet en deze warmers zijn erg eenvoudig!
    Anneke DH

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heb dat Duitse filmpje bekeken. Ziet er heel eenvoudig uit maar bij het starten van de eerste lussen liep ik al vast. Moet ook wel even een iets grotere haaknaald en eigenlijk toch even een 'live' uitleg.

    Caroline vanuit andere PC dan thuis.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk. Ik heb het geprobeerd, maar ben er echt te onhandig voor. Gelukkig kan mijn schoonmoeder het heel goed.

    BeantwoordenVerwijderen