4 april 2012

Paas takken een keer helemaal anders

Ik ben inmiddels ook fan van Masking tape. Het heeft me even geduurd voordat ik om was. Maar door Pinterest kom je zoveel leuke toepassingen tegen van dit rijstpapieren tape in allerlei leuke kleurtjes. Zoals deze Paastakken van Luzia Pimpinella. Ik koop mijn masking tape bij de webwinkel Een nieuw avontuur
Finally, I'm also a fan of Masking tape. It has taken me a while to come on board. But since I've found so many great things to do with the ricepaper tape in all these different colors on Pinterest I'm a fan. Like these Easter branches by Luzia Pimpinella. I buy my masking tape at the online shop Een nieuw avontuur.

5 opmerkingen:

  1. Dít vind ik nou écht goed bedacht!
    Ziet er hartstikke leuk uit.... nu wil zelfs ík een paastak.... gauw m'n masking tape opzoeken ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk idee! Heb net een paar rolletjes besteld bij "Een Nieuw Avontuur". Echt veel keuze!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja super leuk he! Ben ook echt groot fan van masking tape, je kan er zo veel mee!
    Leuk trouwens die paaseieren van Holly Becker, ga ik ook doen denk ik ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is echt een geweldig idee!

    BeantwoordenVerwijderen