2 mei 2013

Invloeden van Australische woonstijl





Photography: Felix Forest / Styling: Sarah Ellison

Sorry maar nu ik hier woon (in de warmte van Singapore) zal ik naast het Scandinavische ook iets verder kijken op interieur gebied. Gelukkig kan ik ook heel veel inspiratie vinden in de Australische woonstijl omdat deze inhaakt op het Scandinavische. Veel licht, neutrale basis en fijne accessoires met kleur. Zo ook bij dit huis in Bondi, een cottage in een wijk van Sydney.
I'm sorry but as I'm living in a warm climate now (Singapore) I will be looking further than just the Scandinavian interior style. Luckely I can also find a lot of inspiration in the Australian style since it really resembles the Scandinavian one. Lots of light, a neutral basis and fun accessories with color. Like you see in this home. A cottage in Bondi, a suburb of Sydney.

3 opmerkingen:

  1. Wat een zalig huis! Ik ben gek op die Australische invloeden, mis nog een klein beetje aboriginal art.. maar ach, dat mag de pret niet drukken! x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Caroline!! Welkom in Singapore!! Jullie zijn inmiddels aangekomen, wat goed!
    Het is een klein wereldje :-), een vriendin (L) blijkt bij jullie op de condo te wonen!
    Sinds Charlie zelf weinig tijd om te bloggen gehad, maar dat komt nu weer :-). In feb zijn we naar Australiƫ geweest waar ik deze editie van de real living heb gekocht. Je kunt ze digitaal ontvangen, maar sinds een paar weken heb ik een klein tijdschriftenwinkeltje ontdekt die hem nu elke maand voor me apart houdt.
    Mocht je nog wat woonwinkeltips willen, of hulp met iets anders, laat maar weten!
    Nogmaals welkom en heel veel plezier hier!

    Groet,
    Ngadia familietheysinsingapore.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! Toevallig vandaag bij kiosk in Holland Village naar Real Living gevraagd. Hij zei 'oh sorry, already finished' dus als je een verkooppunt voor me weet heel graag.

      Verwijderen