31 maart 2012

Envy and curious




Bij dit huis van Norm Architect wordt ik zowel jaloers als heel nieuwsgierig. Want in wat voor geweldige omgeving staat dit strak vormgegeven naturel huis. Die raampartij bij de eetkamer ziet er super uit. En de reflexie in het glas en doorkijk ramen bij de keuken doen vermoeden dat het een een groene, boomrijke omgeving staat. Als ik er zou wonen zou ik het waarschijnlijk al snel vol hebben met ABC fisher price letters op de ijskast, kleurrijke posters op de muur, bloemen op de tafel en comfortabele kussens in de bank. Maar dat hebben de bewoners wellicht inmiddels ook wel gedaan.
Looking at this house by Norm Architect I feel both envy and curiosity. The reflections in the window of the dining room and the see through window in the kitchen indicate that this amazing designed house must be located in a green natural surrounding. Most likely, if I would live here, the fridge would have magnets and Fischer price ABC all over it, the walls would be covered in colorful posters and the sofa would have comfy cushions. Maybe the residents have done the same by now.

4 opmerkingen:

  1. Ik snap je poster-ideeën.. vind ik ook errug leuk&mooi!! Dit is wel een super-ruim mooi huis hoor; hier komt die Ikea-lamp heel mooi uit!! Groetjes, Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad erg inspirerende raampartijen! Om bij weg te dromen. En inderdaad, een kleurige touch zou hier niet misstaan :-)

    BeantwoordenVerwijderen