17 oktober 2012

Klein maar o zo fijn!


Een prachtig piep klein appartement met alles wat je nodig hebt erin. Om hier te wonen moet je wel altijd meteen opruimen. Iets wat in mijn DNA een beetje ontbreekt. We gaan wel ons eigen appartement opknappen (niet waar we nu wonen) en hier ga ik heel veel inspiratie uit halen om daar mee aan de slag te gaan.
A beautiful but very small apartment with all your essentials present. But to live here you must be somewhat a neat freak. Something that is missing in my DNA. But I do get a lot of inspiration from these images for the redecoration project of our apartment (not where we live now).

See the full apartment on: Erikollson

5 opmerkingen:

  1. Ja echt een super mooie sfeer, die tafel met dat marmeren blad is zalig!
    Ik ben ook altijd zot van die witte vloeren maar zou het thuis nooit zelf doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh leuk! Wij wonen ook piepklein: onze woonkamer is wel apart, maar ons bed staat praktisch in de keuken ;-p en de badkamer delen we met onze onderburen (mijn schoonouders) en inderdaad opruimen is echt een tik van mij. Want te veel rommel is eventjes gezellig, maar niet voor lang als je zo klein woont. Maar we vinden het wel heel gezellig zo :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig! en die witte vloer... zwijmel!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, echt gaaf hoe van zo'n relatief kleine ruimte zo'n appartement is gemaakt, mooi! Key is dan inderdaad wel goed opruimen..

    BeantwoordenVerwijderen